czwartek, 13 czerwca 2013

SESJA FOTOGRAFICZNA

Zbliżają się wakacje, a to oznacza, że będę miała więcej czasu na blogowanie :)
Ostatnimi czasy miałam sesję fotograficzną. Nie jestem żadnego rodzaju modelką, nawet w połowie, ale jestem zdania, że każdy powinien posiadać zdjęcia wykonane przez profesjonalistów. W moim przypadku fotografem była p. Ewa Waszkiewicz-Człapa. Z Panią Ewą współpracowało mi się znakomicie i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z wyników sesji. Oczywiście dołączam kilka zdjęć :)

Enjoy!










6 komentarzy:

  1. najpiękniejsza kobieta na świecie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia piąte i szóste wymiatają!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa i tak pewnie nie opublikujesz, więc nie ma o czym mówić, a ja myślę, że nie każdy powinien mieć sesje u profesjonalnego fotografa np. Ty ewidentnie nie ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie mega dobre, takie beztroskie, lekkie, świeże po za tym widać, że świetny fotograf. Zdjęcia są na prawdę dobrze wykonane

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia genialne! najbardziej podoba mi się szóste ;)

    OdpowiedzUsuń