sobota, 27 października 2012

ZŁY KOLOR?

W zeszłym tygodniu poszerzyłam zawartość swojej szafy o trendy kolekcji jesiennej. Będąc na zakupach szczególnie zależało mi na swetrze z ćwiekami i jeansowej koszuli. Sweter nabyłam zupełnie taki, jaki sobie wyobrażałam, jednak z jeansową koszulą był jeden problem- kolor. Zależało mi na jasnym jeansie, jednak udało mi się znaleźć tylko w ciemnym odcieniu. Przypomniało mi się, że istnieje wybielacz, który bez problemu rozjaśni moją koszulę.
Jak to zrobiłam?

1. Koszulę wkładamy do miski z wodą

2. Dodaję środek wybielający ACE i odczekuję ok. 1,5 h

PRZED

PO   



10 komentarzy:

  1. w jakim sklepie kupilas koszule? jest swietna!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PGO :) ale podobną widziałam w H&M w tamtym tygodniu :)

      Usuń
  2. PGO czyli rynkowe ubrania ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu, co się z Tobą dzieje?! Gdzie są kolejne posty ? Bardzo za nimi tęsknię i nie mogę doczekać się Twoich nowych rad i pomysłów ! Ściskam mocno xOxO

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy jakiś nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  5. za mną naprawdę pracowite dwa tygodnie, ale juz jutro zamieszczę posty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz może gdzie można kupić barwniki do tkanin w Trzciance?

    OdpowiedzUsuń