poniedziałek, 14 stycznia 2013

Kreta-raj na planecie Ziemia

Za oknem śnieg i ujemna temperatura, no i nie ma się czemu dziwić, w końcu mamy zimę. Jestem strasznym zmarzluchem, więc gorąca czekolada to czasami za mało. W takich chwilach chętnie przeglądam zdjęcia z wakacji. Tym razem przeglądając zdjęcia z Krety uświadomiłam sobie, że nie stworzyłam żadnego wpisu na ten temat. Zatem muszę to nadrobić :)

W 2012 roku oprócz Chorwacji i Włoch miałam przyjemność wybrać się na wycieczkę na Kretę. Pogoda dopisywała. Korzystałam z wyjazdu tak bardzo, na ile było to możliwe. Zatrzymałam się w Hersonissos, jednak udało mi się zwiedzić Heraklion i kąpać się na piaszczystej plaży Malia, gdzie udało mi się zobaczyć niesamowity zachód słońca! :)

Hersonissos


widok z tarasu hotelowego

Hersonissos

przepiękny port w Hersonissos







Malia

Malia




Heraklion




Malia beach

Malia beach


Malia beach



Heraklion


Heraklion
















6 komentarzy:

  1. skąd bluzeczka ?

    OdpowiedzUsuń
  2. z 10 zdjęcia :) Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, jak robisz te podpisy na zdjęciach? ;)

    Pozdrawiam, fajny blog;)

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie ładna jesteś i masz bardzo ciekawą urodę :) zastanawiałaś się może kiedyś nad modelingiem? :))

    OdpowiedzUsuń