piątek, 24 sierpnia 2012

GOODBYE SUMMER!

Koronka, szyfon, falbanki, kokardki, marszczenia i drapowania, czyli żabotowe konstrukcje to hity jesiennego sezonu.W dzisiejszej stylizacji dopasowałam je do miętowej spódniczki i mojego nowiuśkiego nabytku - koturn nude. Uwielbiam buty w takich kolorach, bo ideale pasują do większości kreacji. Ze względu na koniec lata wybrałam zabudowane koturny. Jesienną kolekcję uzupełnijcie kolorami  beżowymi, miodowymi, zielonymi oraz kobaltowymi. Jak podobają Wam się buty?

PS mam nadzieje,że pogoda pozwoli mi zaprezentować jeszcze kilka letnich stylizacji :)







 koszula - MOHITO, spódniczka, torebka - PGO, buty - allegro

7 komentarzy:

  1. jakie śliczne buty :o jak zacznie się prawdziwa jesień to możemy liczyć na pomoc przy dobraniu ciuchów do koturnów z futerkiem? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty są cudowne !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie opis skąd są ubranka oraz butki? Śliczna stylizacja i boskie butki na koturnach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu, b elegancko, jednocześnie dziewczęco i kobieco. A to jest już sztuka, żeby tak dobrać poszczególne elementy garderoby. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. będziesz też pokazywać stylizacje jesienne i zimowe ? :)

    OdpowiedzUsuń