wtorek, 14 sierpnia 2012

Od kilku dni oczekiwałam na słońce i wreszcie się doczekałam! Dzisiejszy dzień postanowiłam spędzić na działce z moją kuzynką. Czas upłynął nam bardzo szybko. Miałyśmy wiele zajęć m.in. zbieranie jabłek, pielenie, ale oprócz tego były także znacznie przyjemniejsze czynności takie jak granie w piłkę czy odpoczywanie na huśtawce. Przy okazji zaprezentuję Wam kolejny must have sezonu - kamizelka. W mojej kolekcji można znaleźć jeansową z motywem amerykańskiej flagi oraz neonowo - różową. Zestawiłam z nimi koronkowe i białe spodenki. Całość dopełnia krótka biała tuba.
Ps dorzucam także zdjęcia ze spacerku z pieskiem :)
enjoy !









kamizelka- PGO , tuba - allegro, pasek- mohito, spodenki - New Yorker, buty- Tommy Hilfiger









 kamizelka - PGO, spodenki- H&M, sandałki- New Yorker

3 komentarze: